Dekentje met kap voor baby

Mijn volgend projectje, en ik vermoed nog vele volgende projectjes, is iets voor de kleine jongen of het kleine meisje dat er binnenkort aankomt. Op internet vond ik een leuke tutorial voor een kapmantel. Zag er heel eenvoudig uit, en hier had ik nog wel een leuk stofje voor liggen. (moest zowel voor jongens als voor meisjes zijn natuurlijk…). In de Wibra kocht ik er een grote en een kleine bijpassende handdoek bij. ( Ik dacht dat dit goedkoper uit zou komen dan badstof in de stoffenwinkel. Achteraf gebleken komt dit toch ongeveer op hetzelfde neer.). Hier zie je het resultaat.

_MG_9023 _MG_9033

Ik wou mij dekentje groot genoeg, daarom koos ik ervoor om de rand van de handdoek eraan te laten zitten. Het zou natuurlijk wel mooier geweest zijn, moest deze eraf zijn..

_MG_9025          _MG_9034

Geef een reactie

